Tillval

STÄDNING

Vi erbjuder möjligheten att boka städning till ditt event. Det enda hyresgästen behöver tänka på då är att under kvällen plocka ihop sina sopor och se till att hålla tomglas och burkar separerade från övriga sopor. Detta kan lämnas kvar i lokalen. Glöm inte heller att ta bort era eventuella dekorationer. Städning utomhus är alltid hyresgästens ansvar.

Väljer hyresgästen att städa själv så lämnar man lokalen i samma skick som den var innan.

Detta inkluderar förutom ovanstående:

  • Sopa alla golven
  • Torka av allt i lokalen (ex. bord, stolar, bar)
  • Slänga soporna i containern på baksidan av byggnaden
  • Köra bort tomglas och burkar
  • Ställa tillbaka borden och stolarna som det såg ut innan
  • Torka av handfaten och toalettstolarna inne på toaletterna
  • Torka upp med handmopp ifall det är någon större fläck på golvet


Har man inte städat efter överenskommelse, så debiteras man per timme för inhyrd städpersonal.

Om hyresgästen väljer egen städning så kommer man få mejlat en checklista till sig.

EXTRA TEKNIK

Utöver den tekniken som ingår i grundpriset, finns det möjlighet att boka till mer!

  • Vanliga mikrofoner
  • Trådlösa mikrofoner
  • Myggor
  • Monitorer
  • Fråga om det är någon annan teknik ni funderar över!

CATERING

Är ni intresserade av att erbjuda mat av kvalitet till era gäster?

Vi på Fabriken samarbetar tillsammans med Västra Paviljongen, som framförallt får sin inspiration härifrån Norrland! 

Västra Paviljongen kan erbjuda mat till ert event direkt från köket som ligger i anslutning till vår festlokal, och porslin ingår i paketet.  

Om ni är intresserade av att veta mer eller för att efterfråga en offert kan ni höra av er till dem på kontakt@vastrapaviljongen.se, och skriva att det gäller en bokning på Fabriken.

För att efterfråga endast hyra av porslin, se under PORSLIN nedan.

PORSLIN

Vi hyr ut porslin om man vill boka till det till sitt event på Fabriken.
Om man bokar porslin så lämnas det ut samtidigt som nyckeln till lokalen på bokningsdagen så man kan duka. 

Hör av er till oss om ni är intresserad av att boka porslin till ert event, lista på vad vi har att erbjuda finns här nedanför.

DEKORATIONER

Vi erbjuder lite olika dekorationer man kan hyra till sitt event om så önskas. Efterfrågas mer sorters dekorationer och kanske även hjälp med att dekorera lokalen, kan vi rekommendera umea_events på instagram.

Våra dekorationer:

  • Tält till altan 6×3 meter
  • Små genomskinliga vaser till borden
  • Silvriga ljusstakar för långa ljus
  • Backdrop